Barion Pixel
Fogadja el a cookie beállításokat a megfelelő működéshez. Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elmúlt már 18 éves? Ha igen kattintson az elfogadom gombra, ha nem lépjen ki oldalunkról.

Gyakori kérdések

Hogyan kapom meg a számlát?

Nem küldjük a számlát az ajándékcsomaggal. E-számlát küldünk a rendeléskor megadott email címre.

Van lehetőség termékeket cserélni vagy egyedi összeállítást kérni?

Nem, előre összeállított ajándékcsomagokkal dolgozunk.

 

- Ügyfélszolgálat -

 

Mikor vagytok elérhetők telefonon vagy e-mailben?

Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között hívhatsz bennünket az alábbi telefonszámon: +3630-138-80-90.  Az e-maileket is ebben az időben olvassuk általában 1-2 óránként.

 

- Szállítás -

 

Mennyi a szállítási idő?

- Budapesten belül rendelést követő munkanapon kézbesítjük az ajándékot.

- Budapesten kívül országosan bármely településre munkanapokon 12:00- ig leadott rendelését szintén következő munkanapon kézbesítjük. Tehát, ha hétvégén rendelsz, Budapesten hétfőn, vidékre pedig kedden fog megérkezni az ajándék, ha nem választasz másik napra előrendelést.

Van személyes átvétel?

Nincs, csak futárszolgálaton keresztül szállítunk ki.

Kérhetem pontos időpontra az ajándék kézbesítését?

A kiszállítási napot tudjuk garantálni, a pontos időpontot nem. Csak a tájékoztató jelleggel veszik figyelembe a futárok az időpontot, nem tudják garantálni a pontos kiszállítást.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítási díj Magyarországon belül minden településre egységesen 1990 Ft.

Virágszállítás 3490 Ft.

Hogyan működik az előrendelés?

A vásárlási folyamat legvégén a megjegyzés mezőbe írd be, hogy melyik munkanapra szeretnéd a kiszállítást. Ehhez minimum 2 munkanappal előtte le kell adni a rendelésedet. Csak a munkanapot tudjuk figyelembe venni, órát, percet nem. Ha munkaszüneti napra adod le előrendelésed, automatikusan az előtte lévő munkanapon kézbesítjük. 

Mikor szállítanak a futárok?

Hétfőtől péntekig munkanapokon van kiszállítás.8-18 óra között kézbesítenek a futárok, lehetőség szerint időpontot egyeztetve a címzettel. Ajándékküldő szolgálatunk hétvégén ajándékokat nem kézbesít.

Ajándékküldés esetén tudja a címzett, hogy ki küldte az ajándékot?

Igen, a futárcímkén rajta lesz a feladó neve is. Emellett ajánljuk, hogy válassz üdvözlőkártyát is az ajándékcsomaghoz és írd meg üzeneted és neved.

Ha nem szeretnéd, hogy kiderüljön, ki küldte az ajándékcsomagot, írd be megjegyzésbe rendelés leadáskor, hogy TITKOS FELADÓ és akkor nem írjuk rá a csomagcímkére.

Megtudom adni, hogy melyik nap szállítsák ki az ajándékcsomagot?

Igen. A vásárlási folyamat legvégén megjegyzésbe írd meg, hogy melyik nap szeretnéd, hogy az ajándékcsomagot kiszállítsuk. Ehhez minimum 2 munkanappal előtte le kell adnod rendelésed.  Csak a napot tudják a futárok figyelembe venni, pontos órát, percet nem. 

Mi történik, ha a futár nem találja a címzettet a megadott címen?

Ajándékküldés esetén javasoljuk, hogy értesítsd a címzettet, hogy valamilyen csomagja érkezik. Amennyiben nem találja a futár a címzettet, megpróbál új időpontot egyeztetni vele telefonon és másik időpontban megkísérli a kiszállítást. Abban az esetben, ha a 2. kiszállítási kísérlet sem jár sikerrel, az ajándékcsomag visszaszállításra kerül raktárunkba. Az ajándékcsomag árát visszafizetjük, viszont a szállítási díjat nem áll módunkban visszafizetni.
Virágküldés esetén a virágfutár csak egy kiszállítást kísérel meg, ezért fontos, hogy a megadott címen tartózkodjon az átvevő.

 

- Fizetés és számla -

 

A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?

Áraink forintban értendők és tartalmazzák a 27% áfát.

Milyen módon fizethetek?

  • Bankkártyával, a webshopon keresztül online (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express)
  • Utánvéttel, a futárnak
  • Átutalással
  • Kérjük magyar forintban utalj, ha más devizában utalsz, neked kell állnod a tranzakciós költséget.

Fizethetek bankkártyával utánvétel esetén?

Igen, a futároknál bankkártyával és készpénzzel is lehet fizetni.

Az oldal tetejére