Gyakori kérdések
Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan kapom meg a számlát?
Nem küldjük a számlát az ajándékcsomaggal. E-számlát küldünk a rendeléskor megadott email címre. Amennyiben szeretne papír alapú számlát, kérjük, jelezze felénk rendelés leadáskor.
Van lehetőség termékeket cserélni vagy egyedi összeállítást kérni?
Nem, előre összeállított ajándékcsomagokkal dolgozunk.
Mikor elérhetők telefonon vagy e-mailben?
Hétfőtől vasárnapig 10:00-19:00 között hívhat bennünket +3630-138-80-90 Az e-maileket is ebben az időben olvassuk általában 1-2 óránként.
Mennyi a szállítási idő?
- Budapesten belül rendelést követő munkanapon kézbesítjük az ajándékot.
- Budapesten kívül országosan bármely településre munkanapokon 10:00- ig leadott rendelését szintén következő munkanapon kézbesítjük. Tehát, ha hétvégén rendel, Budapesten hétfőn, vidékre pedig kedden fog megérkezni az ajándék, ha nem választ másik napra előrendelést.
Van személyes átvétel?
Nincs, csak futárszolgálaton keresztül szállítunk ki.
Kérhetem pontos időpontra az ajándék kézbesítését?
A kiszállítási napot tudjuk garantálni, a pontos időpontot nem. Csak a tájékoztató jelleggel veszik figyelembe a futárok az időpontot, nem tudják garantálni a pontos kiszállítást.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállítási díj Magyarországon belül minden településre egységesen 1990 Ft.
Hogyan működik az előrendelés?
A vásárlási folyamat legvégén a megjegyzés mezőbe írd be, hogy melyik munkanapra szeretnéd a kiszállítást. Ehhez minimum 2 munkanappal előtte le kell adni a rendelésedet. Csak munkanapot tudjuk figyelembe venni, órát, percet nem. Ha munkaszüneti napra adod le előrendelését, automatikusan az előtte lévő munkanapon kézbesítjük.
Mikor szállítanak?
Hétfőtől péntekig munkanapokon van kiszállítás. 8-17 óra között kézbesítenek a futárok, lehetőség szerint időpontot egyeztetve a címzettel. Ajándékküldő szolgálatunk hétvégén ajándékokat nem kézbesít.
Ajándékküldés esetén tudja a címzett, hogy ki küldte az ajándékot?
Igen, a futárcímkén rajta lesz a feladó nevét is. Emellett ajánljuk, hogy válasszon üdvözlőkártyát is az ajándékcsomaghoz és írja le üzenetét és nevét.
Ha nem szeretné, hogy kiderüljön, ki küldte az ajándékcsomagot, írja be megjegyzésbe rendelés leadáskor és nem írjuk rá a csomagcímkére.
Megtudom adni, hogy melyik nap szállítsák ki az ajándékcsomagot?
Igen. A vásárlási folyamat legvégén megjegyzésbe írd meg, hogy melyik nap szeretnéd, hogy az ajándékcsomagot kiszállítsuk. Ehhez minimum 2 munkanappal előtte le kell adnod rendelésed. Csak a napot tudják a futárok figyelembe venni, pontos órát, percet nem.
Mi történik, ha a futár nem találja a címzettet a megadott helyszínen?
Ajándékküldés esetén javasoljuk, hogy értesítsd a címzettet, hogy csomagja érkezik. Amennyiben nem találja a futár a címzettet, megpróbál új időpontot egyeztetni vele telefonon és másik időpontban megkísérli a kiszállítást. Abban az esetben, ha a 2. kiszállítási kísérlet sem jár sikerrel, az ajándékcsomag visszaszállításra kerül raktárunkba. Az ajándékcsomag árát visszafizetjük a megrendelőnek, viszont a szállítási díjat nem áll módunkban visszafizetni.
A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?
Áraink forintban értendők és alanyi adómentesek. A webshopban feltüntetett ár a végső ár, nem terheli áfa.
Milyen módon fizethetek?
- Bankkártyával, a webshopon keresztül online (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express)
- Utánvéttel, a futárnak készpénzben
- Átutalással
- Kérjük magyar forintban utaljon, ha más devizában utal, önnek kell állnia a tranzakciós költséget.
Banki utaláshoz adatok:
Név: Kincses Ádám Antal egyéni vállalkozó
Bankszámlaszám: 10400164-50526871-87821000
IBAN: HU63 10400164-50526871-87821000
Fizethetek bankkártyával utánvétel esetén?
Csak abban az esetben, ha ezt előre jelzed felénk, rendelés leadáskor. Ebben az esetben olyan futárszolgálattal küldjük ki akinél lesz bankkártya terminál.